keskiviikko 15. heinäkuuta 2015

Mustekaapin ovi Mixed Media- tekniikalla


Heippa kaikille :)

Olen aikoinaan saanut jostakin vanhan maustekaapin, jonka päätin tuunata itselleni mustekaapiksi. Kaapin maalasin Empirellä valkoiseksi ja oven "etupaneeliin" tein Mixed Media- tekniikalla "asetelman". Tosi hauskaa ja koukuttavaa puuhaa :).


Tässä siis oven valmis asetelma

Tässä olen gessonnut kaiken "sälän" mitä kuvasta löytyy. Tässä käytetty siis kaikkea mahdollista ; stanssattuja kuvioita, pullonkorkkeja, metallikoristeita, liukuestettä, paperikukkia, nappeja, prikkoja, Heidin korttipajan kartonkileikkeitä, vanhoja päiväkirjan avaimia...
Tässä olen värittänyt kuvaa akryyliväreistä tehdyillä suihkeilla. Osaan suihkeita lisäsin Mica- pulvereita hohtoa antamaan. Olen käyttänyt tässä halpis- värejä, jonkun verran myös Dylusions- suihkeita.


Tässä lisätty vähän värejä
Tässä olen lisännyt hieman gessoa kuvioiden reunoille tuodakseni niitä paremmin esille

Tässä kuvassa hammasrattaita väritelty akryyliväreillä, lisätty hieman kohopulveria ja kuumennettu kuumailmapuhaltimella. Kukkia ja perhosia korostettu Inktenseillä.

Tässä olen lisännyt hieman kuparinväristä akryylmaalia sinne tänne.






Itse olen tyytyväinen tähän aikaansaannokseeni, vaikkei varmaan ole kaikkien sääntöjen/ oppien mukaan tehty..toki en tiedä on Mixed Mediassa mitään rajoituksia tahi sääntöjä..erilaisia tekniikoita tässä kuitenkin käytetty :D

3 kommenttia:

  1. Haastoin sinut Liebster Award -palkinnon saajaksi. :) Käy kurkkaamassa blogistani lisää: http://kuovankaava.blogspot.fi/2015/10/liebster-award-blogihaaste.html

    VastaaPoista